טיפים בבחירת הרכב הנכון

רכב

טיפים בבחירת הרכב הנכון

הגדרת מסגרת תקציב, הגדרת צרכים וקבלת חוות דעת מקצועיות, כל אלו ועוד מהווים את הטיפים החשובים לבחירת הרכב הבא שלכם. בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מידע כללי על כל אחד מהנושאים החשובים ביותר לבחירת הרכב הנכון ביותר עבורכם.

מסגרת תקציב

בדומה לכל רכישה משמעותית אחרת בחיים, גם רכישת רכב חייבת להתחיל בהגדרת התקציב העומד לרשותכם, דבר אשר יאפשר לכם לבחון את החלופות הטובות ביותר עבורכם בהתאם לגובה התקציב. לאחר שהגדרתם את התקציב לרכישת הרכב, תוכלו להחליט היכן לחפש את הרכב הבא שלכם: האם באמצעות סוכנויות רכב ויבואניות רכב לצורך רכישת רכב חדש, האם באמצעות חברות ליסינג המאפשרות לכם ליהנות ממגוון רחב של מסלולי ליסינג ומימון אטרקטיביים או האם באמצעות לוחות רכב באינטרנט לצורך רכישת רכב יד שנייה מאדם פרטי.

הגדרת צרכים

עכשיו, לאחר שהגדרתם את התקציב לרכישת הרכב ולאחר שאתם יודעים היכן לחפש את הרכב הבא שלכם, זה הזמן להגדיר לעצמכם את צרכי הרכישה בהתאם למטרות השימוש ברכב. הגדרת הצרכים נועדה למקד את תהליך החיפוש שלכם אחר הרכב הנכון והמותאם ביותר עבורכם, ולכן, חשוב להתייחס לכל אחד ממאפייני הרכב הבאים : סוג הרכב ( משפחתי, מיני, רכב שטח וכו), גודל תא הנוסעים והתאמתו למספר הנוסעים הממוצע ברכב, טווח הנסיעות היומיומי שלכם ופרמטרים נוספים אשר יסייעו לכם להגדיר בדיוק איזה סוג רכב אתם מחפשים ומה חשוב לכם שיהיה בו.

חוות דעת מקצועית

כאשר אתם מחפשים רכב, מומלץ להסתייע בבני משפחה ומכרים המבינים דבר או שניים על רכבים ואף לפנות לגורמים מקצועיים על מנת לקבל מידע מפורט על סוג ודגם הרכב המומלץ והמותאם ביותר עבורכם על פי הגדרת התקציב והצרכים שלכם. באמצעות חוות דעת מקצועיות תוכלו לקבל מידע מקיף וענייני על כל סוג ודגם רכב כזה או אחר ולבחון את כדאיות הרכישה בהתאם לשיקולי תקציב והצרכים אותם הגדרתם מראש. כיום, תוכלו לקבל את כל המידע המפורט ביותר על כל סוג ודגם של רכב באמצעות רשת האינטרנט ובחיפוש קצר ברשת תוכלו למצוא המלצות וחוות דעת של אנשים פרטיים ואנשי מקצוע.

נסיעת מבחן

גם במקרים בהם אתם רוכשים רכב משומש מאדם פרטי בשוק הרכבים מיד שנייה וגם במקרים בהם אתם רוכשים רכב חדש או משומש ממגרשי הרכבים של חברות הלסינג, ההשכרה או יבואניות הרכב, אנו ממליצים לכם לקיים נסיעת מבחן ממושכת עם כלי הרכב גם בתוך העיר וגם בכביש בינעירוני וזאת על מנת לבחון בראש ובראשונה את מצבו הכללי של כלי הרכב. במידה ואתם רוכשים רכב משומש מאדם פרטי, אנו ממליצים לכם לקיים גם בדיקה במכון מוסמך לפני רכישת הרכב. בדיקה זו אומנם כרוכה בעלות כספית של 400-500 שקלים אך היא בהחלט מומלצת לכל אילו מביניכם שלא מעוניינים למצוא את עצמכם מבקרים באופן תכוף ותדיר במוסך לאחר השלמת עסקת הרכישה.

מעבר לכל הטיפים המופיעים לעיל, אנו ממליצים לכם לקרוא כמה שיותר מידע על הרכב אותו אתם מעוניינים לרכוש ולהכיר את כל היתרונות והחסרונות של כלי הרכב לפני שאתם ניגשים לראותו ולבדוק את מצבו.