האם כדאי לרכוש רכב חדש 0 ק"מ מליסינג

קניית רכב מליסינג

האם כדאי לרכוש רכב חדש 0 ק"מ מליסינג

מתעניינים ברכישת רכב חדש 0 ק"מ מחברת ליסינג כזו או אחרת? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מידע כללי על אחת מעסקאות הרכב הנפוצות ביותר בישראל במהלך השנים האחרונות, ועל הדרך, תוכלו להבין אחת ולתמיד האם מדובר בעסקה משתלמת עבורכם.

רכבים חדשים 0 ק"מ מליסינג – מה חשוב לדעת?

כמחצית מכלי הרכב החדשים הנרכשים בישראל מדי שנה נרכשים על ידי חברות הליסינג השונות, עובדה ההופכת את חברות הליסינג הגדולות לבעלות כוח קנייה משמעותי אל מול יבואניות הרכב השונות הפועלות  בישראל. באופן זה, חברות הליסינג רוכשות רכבים חדשים מהיבואנים בהנחות גדולות, הנחות אותן הן מגלגלות למעשה לקהל הרחב באמצעות עסקאות רכישה של רכבים חדשים עם 0 קילומטרים. רכישת רכב חדש 0 ק"מ חברת ליסינג כזו או אחרת, תאפשר גם לך לרכוש רכב חדש מהניילונים במחיר נמוך מזה המוצע לכם על ידי יבואניות הרכב בעצמן.

חשוב לציין שבמהלך השנים האחרונות בהן מטבע השקל חיזק את מעמדו אל מול מטבעות זרים אחרים, ההנחה אותה השיגו חברות הליסינג מיבואניות הרכב, גדלה באופן משמעותי, דבר שהוביל להתעניינות הולכת וגוברת מצד הקהל הרכב לעסקאות רכש חדש 0 ק"מ מליסינג.

בנוסף, חשוב לציין את העבודה שחברות הליסינג השונות מאפשרות לכל אחד ואחת מאיתנו, ליהנות ממגוון רחב של פתרונות מימון וטרייד אין, דבר העשוי להפוך את עסקאות רכישת הרכבים החדשים 0   ק"מ למשתלמת יותר עבורנו.

רכישת רכב חדש 0 ק"מ מליסינג – כל היתרונות

רכישה של רכב חדש מהניילונים עם 0 ק"מ באמצעות חברות הליסינג השונות, תאפשר גם לכם ליהנות ממספר יתרונות מרכזיים לאורך כל הדרך, וביניהם:

  • היצע גדול של רכבים חדשים – אתם למעשה יכולים לרכוש כל סוג ודגם של רכב חדש המשווק בישראל על ידי יבואניות הרכב השונות.
  • היצע זמין של רכבים חדשים – חברות הליסינג רוכשות מראש את הרכבים החדשים מיבואניות הרכב, ובתוך כך, אתם יכולים לקבל את הרכב החדש שלכם עם 0 הק"מ כאן ועכשיו מבלי להידרש להמתנה ממושכת בת מספר שבועות או חודשים.
  • מחיר נמוך יותר מהמחירון הרשמי של הרכב – היתרון המרכזי של עסקאות רכש חדש 0 ק"מ מליסינג טמון בעובדה שאתם למעשה רוכשים רכש חדש מהניילונים במחיר נמוך מהמחיר הרשמי המוצע על ידי יבואניות הרכב.
  • פתרונות מימון ותנאי תשלום – חברות הליסינג השונות מאפשרות לקהל הלקוחות שלהן ליהנות ממגוון רחב של מסלולי רכישה, לרבות, תנאי מימון מלאים, פתרונות טרייד אין ועוד.

אם כך, מהי הבעייתיות ברכישת רכב חדש 0 ק"מ מליסינג?

כאשר אתם רוכשים רכש חדש 0 ק"מ מליסינג אתם למעשה רוכשים רכב יד ראשונה אבל במסמכי הרכב אתם מופיעים כבעלים של רכב יד שניה, ולכן, "היד הנוספת" נתפסת בקרב הקהל הרחב בבעייתית ברגע בו בעלי הרכב יהיו מעוניינים למכור אותו.

בשלב זה חשוב לציין ששקלול היתרונות של עסקאות רכש חדש 0 ק"מ מליסינג, כנגד העבודה שמדובר ברכש חדש אותו אתם רוכשים כבעלים יד שנייה, הופך את עסקאות הרכב למשתלמות וכדאיות עבור כל אילו מבינכם המתכננים רכישה של רכב חדש שגם ככה יאבד מערכו מרגע עלייתו לכביש. כמו כן, חשוב לציין שככל שהרכב החדש ישרת אתכם לזמן ממושך יותר ,כך ההשפעה של "היד הנוספת" תהיה זניחה יותר במידה ותהיו מעוניינים למכור את הרכב בשלב כזה או אחר.